Monday, November 12, 2007

desperate intervals...........

The effect of illness and no exercise can be felt drastically over the last weekend...not say my nose has recovered....but is a viscious cycle that i have to break so i decided to do it tonite......reached home a bit late.....too 17min to get to the stadium...

30min left before it closes shop.....decided to do a short and sweet 5x400m...3min per run+rest

It was tough as my legs shivers before even i start.....by 3rd round, my whole body was tired except for my pairs of legs.....my core is very weak....my body felt like collapsing.....but i push on....and let my legs flow....with extremely bad posture....i managed to complete 5 of them

400m - 1:42min

400m - 1:38min

400m - 1:37min

400m - 1:35min

400m - 1:34min

but it was a great start to my running again.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails